MKB Mezőhegyes beszámoló
2010. szeptember 9. - 12:28
Sziasztok!
Kicsit megkésve jelentkezünk, hiszen már régen volt vasárnap, de sajnos eredmény szempontjából nincsenek túl jó híreink. Kezdjük az elején:
Pénteken lementünk Mezőhegyesre, elfoglaltuk remek szállásunkat a helyi általános iskola kollégiumában, majd vacsoráztunk egy jó, és nagyon olcsó helyen. (Éva Büfé, ha Mezőhegyesen jártok, feltétlen próbáljátok ki, az árakról csak annyit, hogy 2db Nutellás palacsinta 200 Ft, és rendes leülős hely, nem talponálló!)
Szombaton reggel 7-kor gyülekeztünk, majd 11-kor indultunk a Mezőhegyesi Polgármesteri hivatal elől. Összesen 82 feladatunk volt, nagy örömünkre ebből 10 Team Spirit, 7 Offroad Speciál, 2 Super Speciál (gyorsasági szakasz) és a többi hagyományos 10 pontos. Már a verseny elött tudtuk hogy nem 1 gyorsasági szakasz lesz, mint a korábbi versenyeken, hanem a két nap alatt összesen három. Talán írtunk már róla, de ezek általában olyan igazi tereprallys, gyors pályák, ahol az esélyeink - finoman szólva - elég rosszak. A taktikánk szerintem nem volt rossz, mert elég jól sikerült megterveznünk úgy az útvonalunkat, hogy minden nagyobb pontértékű TS, OS meg SS útbaessen, és közben még 10 pontosokat is tudjunk csinálni.
A feladatok megint kitünőek voltak, rengeteg ember vett részt a szervezésben (elég csak az OS-ek TS-ek számára gondolni), és mi is nagyon jól szórakoztunk. Összesen két OS-en akadt problémánk, az egyiken kölcsönös segítségnyújtással jutottunk túl, a másikon pedig kihúztak minket, de sikerült megcsinálni végül az OS-t, így nulláztunk. Címerezőgéppel kellett ügyeskedni, forgózsámolyos utánfutós traktorral kellett bólyák közé egyenesen betolatni, kellett lőni íjjal, lovagolni, lovat felnyergelni, csavarokra megtalálni a megfelelő anyát, operákat felismerni, és énekelni - na ez igazán mulatságos volt - ostorral csattogtatni, farönköt elhúzni a kocsival, szóval volt minden. Az OS-ek is a kettő kivételével teljesíthetőek voltak, élveztük is őket.
A két SS is nagyon tetszett, de tudni kell róluk, hogy csak az első 10 helyezett kap pontot, mégpedig úgy, hogy az első 200-at, a 10. meg 110-et, de a 11. már 0-át. A hosszú 6 km-es szakaszon jó másfél perccel mentünk rosszabb időt a leggyorsabbnál, ami azt jelentette hogy már nem kapunk pontot, a másodikon, ahol egy töltésről kellett le-fel szlalomozni, majd a végén erős oldaldőléssel menni rajta, ott viszont a 7. időt sikerült menni, amire így 140 pontot kaptunk. :)
Sajnos ez sem volt elég, valószínüleg egész nap lassúak voltunk - kellett is kihagynunk pontokat a tervezett útvonalból - , így nem sikerült elmennünk olyan távolabbi 10 pontos feladatcsoportokért, amire másnak jutott ideje. Este meglepetten tapasztaltuk, hogy a 10. helyen állunk, ennyire azért nem gondoltam hogy hátul leszünk. Ellenben ezen a 10. helyen felbuzdúlva elengedtük magunkat este - nehezen is ment a felkelés reggel - és vasárnap az élményautózásra tértünk át, úgy gondoltuk, hogy teljesen mindegy hogy kűzdünk a 8. helyért, vagy éppen 12.-ek leszünk, a kocsi is jobban fog örülni neki ha nem kínozzuk feleslegesen. Ennek köszönhetően a vasárnapot sokkal jobban élveztük mint eddig bármikor máskor. Nem volt rajtunk felelőség, nem stresszeltünk, azokat a feladatokat csináltuk meg amik tetszettek, két OS-t is kihagytunk, mert első ránézésre teljesíthetetlennek tűntek számunkra, ezt ha versenyben vagyunk nem engedtük volna meg magunknak. Egyik OS-en még mentésre is volt szükségünk (belecsúsztam a felázott szántásba), ez sem javított a pontjainkon. Vasárnap is volt egy SS, habár ez is hosszú volt, jobban kedvezett nekünk a nagy gödrök miatt, amiken a Patrol futóműve könnyen átlépked, míg mondjuk a Navarával lassítani kell. Persze ez sem pótolja a lóerőket, de sikerült - emlékeim szerint - a 6. időt menni.
Sajnos most nem sikerült a már megszokott dobogós helyen végeznünk, de a maradék két futamon is az a cél, hogy a dobogó legfelső fokára felállhassunk! Mostmár egyre jobban látszik, hogy szorosabb a mezőny, más csapatok is felzárkóztak, így egyre nehezebb dolgunk lesz! A bajnokságban még őrizzük második helyünket, de nagyon minimális előnyünk van, ezt a helyet mindenképpen meg akarjuk tartani!
Képek hamarosan, de miután Gábor barátunk most nem tudott velünk tartani, így jóval szerényebb számban lesznek.
Sűrű a program, mert szombat reggel ismét versenyzünk, a Hungarian Challenge utolsó futama következik a Budapest - Bázakerettye, de erről ma még írok.
Kommentek
Eddig még senki nem szólt hozzá.A kommenteléshez be kell jelentkezned!