Utolsó esélyek latolgatása és némi magyarázat
2010. január 29. - 16:32
Nos, úgy van ez, hogy a We solve it BBT1 robbant le még jóval korábban, és asszem ők itt hagyták a kocsit még akkor. Béreltek egy helyi terepjárót és azzal mentek tovább pár nap kihagyással. Ők azok akik így két kocsival értek célba mindenki előtt, mert a bérelt kocsival ma már csak begurultak elvileg. Ők a versenyben nem állnak jó helyen, értelemszerűen a kihagyott napok miatt. A We solve it BBT2, aki most a második helyen áll, elvileg ma minden feladatot megcsinált és beért időben, tehát a második helyük elvileg nincs veszélyben.
Mi sajnos rosszul taktikáztunk és a biztos szintidő érdekében kihagytunk reggel két bonyolultnak tűnő (!) pontot. Hiba volt, mert egy órával a szintidőnk lejárta előtt kényelmesen beértünk, szóval az előzetes híresztelésekkel ellentétben a pálya teljesíthető volt.
így, ebben a helyzetben mi már a harmadik helyezésünket féltjük, de nagyon. Történt ugyanis, hogy a mögöttünk álló Green Network csapata (akikkel amúgy nagyon jóban vagyunk) rengeteget óvott a gyorshajtásos büntetéseik végett. Erről csak annyit írnék, hogy a szervezők egész verseny alatt azt hangoztatták, hogy a gyorshajtásokat kíméletlenül fogják büntetni. Nos, mint most UTÓLAG megtudtuk ez itt Marokkóban úgy nézett ki, hogy a megengedett 100 km/órás sebességhatárt 120 km/óráig lehetett túllépni... Nekem személy szerint az a véleményem (és ezzel nem vagyok egyedül a mezőnyben), hogy ez kissé túlzás... sehol nem adnak +20%-ot... Nade a lényeg, hogy a Green Networknek még állítólag egy 120,1-et is sikerült megóvniuk, hogy az nem gyorshajtás. A szervezés megadta nekik. 100-as táblánál. No comment.
A lényeg, hogy reggelre így már csak 10 pont volt a hátrányuk hozzánk képest amit a mai napon minden bizonnyal le is dolgoztak. Én kérdeztem a szervezőket, hogy pontegyenlőség esetén mi az eljárás, de igen meglepettnek tűntek... szerintem erre nem készültek fel. Végülis annyit mondtak, hogy akkor az idő számít. Az, hogy melyik idő (napi, összes, afrikai stb.) azt nem mondták, de bármelyik idő is legyen az, tuti, hogy a "gyorshajtó" Green Network gyorsabb volt nálunk. Tényleg ne essék félreértés (scsibe), bírjuk a fiúkat nagyon, de én ezt igazságtalannak tartom.
Egy azonban biztos: hibáztunk a végén (is), és ezt lehet, hogy a dobogós helyünk bánja. Pontosabb infót még nem tudok, elvileg mostanra ígérték az előzetes végeredményt, ami után még lehet óvásokat benyújtani. Mi óvni nem fogunk, mert mint kiderült csak a hiba felfedezése utáni 24 órában lehet feladatot óvni, így erről lecsúsztunk. Nem is baj, az óvás nem a mi stílusunk, valójában hibáztunk a feladatoknál, ez van.
Ha tudok már eredményt jelentkezem, addig még tartsatok ki!
Kommentek
Goblin - 2010. január 29. - 16:41
ejha ez bizony nem jó hír. Azért mindenképp nagy gratuláció illet Titeket, amit lehetett megtettetek, ez van, egyszerűen nem jönnek jól ki a dolgok, kis mázlival lehet hogy már tegnap megnyertétek volna.
norbee - 2010. január 29. - 16:43
Kis mázlival már jópár napja megnyertük volna, dehát ez technikai sport...
scsibe - 2010. január 29. - 16:46
sajnos nem ismerem a részleteket, nem ismerem a versenyszabályzatot, a pontozás rendjét, ezért nem tudok hozzá tenni se jót, se rosszat....csak egy kérdés foglalkoztat engem is: mi az eljárás pontegyenlőség esetén??
Ágines - 2010. január 29. - 16:47
Bármi lehet még!!! Kopf hoch!
Kinga - 2010. január 29. - 16:54
Le vagyok sújtva! :((((
Ágines - 2010. január 29. - 16:56
Szerintem mindenki :(
ppo - 2010. január 29. - 17:11
Az élmezőnyben végezni nagyon-nagyon szép dolog!
bubu001 - 2010. január 29. - 18:00
Gratulálok fiúk!
A lényeg, hogy sikerült végigmenni, jobb helyezést elérni mint tavaly, és épségben megérkezni a célba.
addig is egy kis poén:
http://sunews.blog.hu/2010/01/21/sundij_1
ppo - 2010. január 30. - 12:55
Sündíj OTT VAN!!! :D
A kommenteléshez be kell jelentkezned!