2010. március 22. - 15:46
4WD járművel induló csapatok eredményei
|
Rajtszám
|
Csapatnév
|
Futamon elért pontszám
|
Bajnokságban kapott pont
|
1
|
Snickers Team
|
451 pont
|
500 pont
|
9
|
Safety car
|
445 pont
|
495 pont
|
13
|
To-Ma Team
|
428 pont
|
490 pont
|
17
|
We solve it...
|
414 pont
|
485 pont
|
5
|
Magyar Vitézek
|
370 pont
|
480 pont
|
23
|
starlimo.hu
|
365 pont
|
475 pont
|
18
|
Nem Tom
|
296 pont
|
470 pont
|
7
|
Pumba Team
|
290 pont
|
465 pont
|
20
|
Team SaharaRaid
|
250 pont
|
460 pont
|
12
|
Csontbrigád
|
200 pont
|
455 pont
|
15
|
Ms team
|
197 pont
|
450 pont
|
10
|
T34
|
194 pont
|
445 pont
|
31
|
Lúzer Vad Barbik
|
165 pont
|
440 pont
|
21
|
Vadludak
|
160 pont
|
435 pont
|
19
|
Kadex Team
|
148 pont
|
430 pont
|
29
|
Gonda Rallye Team
|
140 pont
|
425 pont
|
26
|
Steel Fire Team
|
110 pont
|
420 pont
|
28
|
Steel Fire Team III.
|
110 pont
|
415 pont
|
22
|
Verta Team
|
32 pont
|
410 pont
|
Motoros és quados indulók eredményei
|
Rajtszám
|
Csapatnév
|
Futamon elért pontszám
|
Bajnokságban kapott pont
|
24
|
Hungarian ATV Racing Team
|
316 pont
|
500 pont
|
30
|
GO-GO BAMAKO
|
230 pont
|
495 pont
|
14
|
Irsa Team
|
172 pont
|
490 pont
|
3
|
Teneré
|
56 pont
|
485 pont
|
2
|
Szendelendergö
|
23 pont
|
480 pont
|
8
|
Raider Klub
|
16 pont
|
475 pont
|
2010. március 21. - 20:50
2010. március 20. - 11:07
...és a NYERTES NEVE:
SNICKERS TEAM
Szép volt fiúk és Zsófee!
2010. március 20. - 07:29
Örömmel jelentem be, hogy a Snickers Team Lustee, Norbee, Zsofee és Patrolka 6.43-kor - jóval-jóval limit időn belül - elsőként értek a gyirmóti lovardához, ami a Hungarian Challange 1. futamán a célt jelenti.
A megymondókám szerint: Gyirmót Győr egyik városrésze.
A M1-autópályától délre fekszik, Ménfőcsanaktól a 83-as főút választja el. A település már a középkorban lakott terület volt, dacára a mocsaras környezetnek. A török idők alatt kétszer elnéptelenedett, és az ezt követő Rákóczi szabadságharcban is feldúlták. A mai településkép meghatározóan a XVIII. században alakult ki. Ezt követően a XIX. század elején Koroncó irányában egy teleppel bővült a falu.
Gyirmót mai barokk római katolikus temploma 1769-ben épült. A két, egykor önálló falut, Gyirmótot és Ménfőt ma már csak a 83-as főút választja el egymástól. (Gyirmót az út nyugati oldalán található).
Egy kivételével minden feladatot sikeresen megoldottak, így az értük járó pontokat is feltehetően megukének tudhatják. Az egy kivétel azért érdekes, mert szerintük (márpedig ilyenben ritkán tévednek) nem volt ott.
Tehát esélyesek a dobogó legfelső fokán álni majd eredményhirdetésnél, de ezt még korai lenne kijelenteni, amikor az elsőként rajtolt csapatoknek még mindig van 2-5 perce szint időn belül célt érni. :-)
2010. március 20. - 04:47
Becsületükre legyen mondva: HÍVTAK. SoXor!!! DE én, mindannyiszor ALUDTAM mint a tej. Még a telefoncsörgést sem hallottam.. Így én kérek elnézést!
Azonban most úgy tűnik, hogy egész jól haladnak és bőven szint idő alatt fognak beérni a célba. Remélem addigra éberebben alszom majd és mindenről bővebben beszámolhatok, amint célba értek.
További szép álmokat!
2010. március 19. - 21:21
Hőseink nemrég léptek megye-határt.
Mint a mellékelt ábra is mutatja ezeddig jól haladnak, Gyúró, Tordas és Vál közelében tartózkodnak.
A megmondókám szerint Gyúró:
a Szent László-patak mellett terül el, a megyehatár (Pest megye) közelében. Budapestről az M7-es autópályán közelíthető meg.
A település jellegzetes dombjai: Páskom-hegy 194 m, Öreg-hegy 178 m, Új-hegy 162 m.
A település neve valószínűleg "gyúr" ige folyamatos melléknévi igenevéből, más feltevés szerint a szláv "Dúró", "Gyuri" személynévből keletkezett. Dr. Bogár János, volt gyúrói református lelkész tanulmányai és kutatásai szerint a Gyúró megnevezés a római "Castrum Giro", vagy "Kanyarvár" elnevezésből egyszerűsödött a mai formájára.
A honfoglaláskor a Csák, a Baracska és a Kartal-Kurszán nemzetség vetette meg a lábát a Szent László völgyben, ahol a római út vezetett Ráckeresztúr, Martonvásár, Tordas, Gyúró vonalát érintve Göböljárás pusztánál érte el aquincumi /Óbuda/-Floirana /Csákvár/ – Savaria főutvonalát. Ennek az útnak meghatározó szerepe volt a község életében a középkorban is.
Az első írásos okmány 1340-ben Gyúrót már falunak mondja
Tordas:
Fejér megye keleti részén, a Szent László patak mellett fekszik.
Budapest 30 km, Bicske 26 km, Biatorbágy 18 km, Csákvár 27 km, Érd 17 km, Martonvásár 3 km, Gyúró 2 km távolságra található.
A település és környéke már ősidők óta lakott helynek számít, amit a környéken talált nagyszámú bronzkor-i és római kori lelet is igazol.
Az egykori, itt átmenő római út Ráckeresztúr, Martonvásár, Tordas, Gyúró vonalát érintve Göböljárás pusztánál érte el az egykori Aquincum (Óbuda) - Floriana (Csákvár) egykori római főutat.
A település nevét írásos források 1270-ben említik először, Thordos alakban. Ekkor nemesi birtok volt. A település birtokosa, Martonvásári Gergely itteni földjét és szőleit a margitszigeti apácáknak adta.
…míg Vál:
Fejér megye északkeleti részén, a Váli-völgy közepén található település. Budapest 45 km, Bicske 18 km, Baracska 9,5 km, Alcsútdoboz 8,5 km távolságra található.
Vál története a csiszolt kőkorszakig nyúlik vissza, az itt talált régészeti leletek alapján már ekkor lakott hely lehetett.
A megye területe a hagyományok szerint az Árpád családbeliek birtoka volt a honfoglalás után. A falut Árpád „Vaál” nevű unokája kapta, róla nevezték el a települést.
Már a római, később a török korban is a mai falu egyetlen utcáján (a fő utcán) fontos hadi út haladt át.
2010. március 19. - 17:46
Szegény Knézy Jenő szavait idézve: jó estét, jó szurkolást kívánok mindenkinek a régi/új, de mindenképp új névbe és köntösbe bújtatott és remélhetőleg izgalmas Hungarian Challenge 1. futamához, ami ugye hagyományosan éjszakai terepverseny.
Ez a verseny a 2010/11-es versenyévad első komoly megmérettetése, ahol a Snickers jóvoltából Hőseink és Patrolka ismét apait-anyait beleadva, immár győzni akarási szánékkal megspékelve állnak rajthoz ma este Törökbálinton.
A szezon első versenyére az idei évben Budapest - Győr útvonalon kerül sor, amely az éjszakai vaksötétben: fényszórók, fejlámpák, elemlámpák, bányászlámpák, olajmécsesek és háztartási gyertyák fényénél, közel 400 terepkilométer vár a gépátvételen megjelent mintegy 45 csapatra.
Tekintettel arra, hogy a futam 19.30-kor rajtol hivatalosan, így nyugodtan mondhatom, hogy hoszú éjszakának nézünk elébe.
Kérem, aki teheti tartson velem. Igyekszem tudósítani, amiről lehet... :-)
2010. március 19. - 13:48
A mai nappal kezdetét veszi az idei esztendő egyik neves versenysorozata a Hungarian Challenge.
Komoly sorozat ez, lényegében az eddigi évek Bamako Challenge versenyeinek utódát tisztelhetjük benne. Ezek a versenyek már nem a Bamako hivatalos előfutamai (arra ott lesz a Bamako Kalandrally Bajnokság), de a szervezés ugyanaz mint eddig, a versenyek hasonlóak mint eddig, persze a fejlődés jelei itt is mutatkoznak: idén például már lesz a Bamakon-n is használt TC vagyis Track Control, ami egy műholdas eszköz mely folyamatosan rögzíti az aktuális poziciónkat és az elszámolásnál a versenybírók ez alapján tudják ellenőrizni, hogy mikor merre jártunk, hogy ténylegesen ott voltunk-e a pontokon amiket a feladatlapra beírtunk.
Ma éjjel tehát kezdetét veszi a küzdelem! Budapest - Győr, ime a program:
- 17:30 – Gépátvétel kezdete a rajthelyszínen: Homasita Törökbálint (térkép itt)
- 19:10 – Eligazítás
- 19:30 – Rajt, először a motoros indulók számára, majd percenként az érkezési sorrend alapján
A táv kb. 370 km, a limitidő 12 óra. Ezek alapján várható érkezés és a reggeli kezdete: 6:00-tól, eredményhirdetés kb. 10-10:30 között várható. (Győrben természetesen.)
Akinek van ideje és kedve látogasson ki a rajt hejszínére és integessen el minket. Kinga vállalta, hogy a futam során néhányszor tudósít rólunk az oldalon, a nagy rohanásban majd próbáljuk őt telefonon tájékoztatni az aktuális helyzetről. Hogy ne legyen hiába a fáradozása nézzetek rá néha az oldalra! :)
Természetesen a nyomkövetés most is működni fog, de ezt már mondanom sem kell. Szorítsatok értünk, ez már tétmérkőzés! :)
Eredmény tehát nagyságrendileg szombaton a déli órákban várható.
Hajrá, hajrá, mi! :)
2010. március 17. - 16:20
Kedves Szurkolóink és mindenki akit érdekel a sorsunk! :)
Úgy néz ki nagyjából összeállt a 2010-es idény versenynaptára! Egyenlőre még kissé hiányosan ugyan, de legalább az időpontokat ismerjük. Reméljük nem lesz bennük sok változás és mindenki jó előre felkészülhet a szurkolásra! :) Ezek már komoly versenysorozatok, az egyes versenyeken az adott helyezésen kívül már az összesített listákon való előbbrejutás is célunk lesz... szóval felkötjük a gatyót és nekivágunk az évadnak! :)
Idén előreláthatólag két komolyabb versenysorozatban indulunk, íme:
Hungarian Challenge
Budapest - Győr |
március 19. (éjszaka) |
Budapest - Baja |
május 15-16 |
Budapest - Bázakerettye |
június 19-20. |
Budapest - Makó |
szeptember 11-12. |
Bamako Kalandrally Bajnokság
első verseny |
április 17-18. |
második verseny |
május 29-30. |
harmadik verseny |
szeptember 4-5. |
negyedik verseny |
október 8-10. |
Reméljük év közben lesznek még az Évadnyitóhoz hasonló TMR versenyek és minden bizonnyal lesznek 3Tusa versenyek is melyeket szintén nagyon szeretünk. Ha bármikor új verseny van kilátásban természetesen azonnal tájékoztatunk róla!
És ami a legfontosabb: ha valaki úgy érzi szeretné kipróbálni a versenyzést ne fogja vissza magát! :) Segítünk bármiben amiben csak tudunk!
E héten pénteken éjjel tehát elkezdődik a sorozat, a részletekkel még jelentkezem!
2010. március 13. - 18:53
Kedves Emberek, feltöltöttem egy adag buliképet a múlt szombati disznótoros mulatság emlékéül... Köszönjük Robinak, hogy ily' lelkesen fényképezett, illetve mindenkinek aki az ő gépével ugyanezt cselekedte! :)
Köszönjük továbbá mi is a teljes TMR brigádnak a szervezést, felejthetetlen (?) buli volt!! :)
(u.i.: ne feledjétek: lehet kommentezni a képeket!)